برای تو که می خواهی با ما باشی
برای تو که می خواهی با ما باشی
از نردبان بالا رفتن و گرفتن دست خدا با دستان کوچک تو، دلبندم، زیباترین خواهد بود.

من یعنی سرمه! امروز وارد 7 ماه و 7روزه شدم.

کارهایی که بلدم انجام بدم: 1- مامان و بابا رو داغون کنم.:) 2- جیغ بزنم 3- غلت کامل بزنم 4- وقتی به نفعم نباشه غلت بزنم بعد گریه کنم یعنی بیا مامان من و بلند کن نمی تونم برگردم!! 5- بگم با..با دل بابا ارش و اب کنم 6- نگم بابا همه و سرکار بزارم و به ریششون بخندم 6- وقتی می زارنم زمین گریه کنم و باسن مبارکم و بندازم بالا یعنی بغلم کنید 7- بی بی انشیتن نگاه کنم و وقتی اون فیل رو نشون می ده و نعره می کشه من ذوق کنم 8- غذا و شیر و هر وقت دوست دارم بخورم و وقتی دوست ندارم با گاز انبر هم دهنم و نتونن باز کنن! 9- کتابها و گازگاز کنم! 10- وقتی می رم حموم تو وانم پاهام و بکوبم تو اب و مامان و بابا رو خیس کنم!

یه همچین دخملی هستم من!

نابغه! شیرین! باحیا! و احیانا آروم و بی صدا



نظرات شما عزیزان:

مامان دنیز
ساعت8:13---16 بهمن 1391
چه دخمل ارومی ماشلاللهپاسخ:متشکرم خاله مینو.:)

مامان پویان و آیسان
ساعت1:02---16 بهمن 1391
مامانت بعد یه قرن دوتا عکس برامون گذاشته نمیگه ما دلمون اب شده واسه ای عروسک ناز قربونش بشممممممممممپاسخ: خاله فرشتههههههههههههههههههههههههههههه ایسان و ببوس .:)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 14 بهمن 1391برچسب:, توسط سورا و لولی وش
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.